Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

måndag 6 juni 2011

Hjälp mig!!

Jag är ganska trött på att det inte fungerar att kommentera andras bloggar längre. 99% av kommentarerna jag skriver fastnar liksom inte, jag väljer att identifiera mig genom google-konto, men fast jag är inloggad registreras kommentaren som anonym och jag skickas tillbaka till inloggningssidan. När jag försöker skicka kommentaren ändå, som anonym men skriver under med mitt namn, så händer ingenting - jag skickas tillbaka till min inloggningssida ändå.

Finns det någon här som vet vad jag ska göra åt problemet? Har försökt kommentera hos bland annat TokTova och Kinoko många gånger de senaste veckorna, men som sagt, det funkar inte. Så tråkigt!

Uppdatering: Fick tips av underbara Fröken Elsa om att prova en annan webbläsare, och inte nog med att det fungerar att kommentera - det går också hundra gånger snabbare att surfa på min lilla minipc. Tusen, tusen tack!

5 kommentarer:

  1. Ingen aning. Jag har råkat ut för det några gånger men sen har problemet försvunnit av sig självt. Jättemystiskt.

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det är lite struligt med kommentar funktionen på blogger. Har själv haft problem då det inte funkat alls ibland och blivit anonym ibland. Har även fått några kommentarer som är anonyma där personen skrivit sitt namn själv istället.
    Vi får helt enkelt vänta ut felet. Om du får något bra tips hör gärna av dig.

    SvaraRadera
  3. Kanske kan det här vara till hjälp..
    Jag har explorer och det har inte funkat för mig heller, varken att göra blogginlägg eller kommentera. Men nu har jag bytt till Opera när jag bloggar/kommenterar och då funkar det. Så mitt råd är att prova med en annan webbläsare.

    SvaraRadera
  4. Jag vet vad problemet är, det var lika dant för mig...när du loggar in på Blogger bocka då av "fortsätt att vara inloggad" (står under anv-namn och lösen) och logga sedan in...därefter ska det fungera :-) Jag hade som sagt exakt samma problem och var vansinnig men nu fungerar det igen :-)

    SvaraRadera
  5. Vad bra att det löste sig. :)

    SvaraRadera