Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

lördag 21 januari 2012

MInimyror av marsipan




Jag har fått en fin award av Pia. Den ska delas vidare till fem andra bloggar, och jag väljer att dela den till alla på min blogglista som har mindre än 200 följare.

Jag vill också visa min dotterns minimyror (som blev diverse olika insekter) som hon bjöd släkten på när de var här och hälsade på under trettonhelgen. Inspirationen kommer från Bolibompa, och materialet är marsipan och lite olika strösselvarianter som jag köpt på nätet - minns dock inte var.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar