Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

torsdag 1 december 2011

Första december

Idag bloggar jag inte om något som jag själv pysslat, utan om vad jag fått i Adventskalendern av en bytesvän från min härliga forumgrupp. Det är en grupp som startade på familjeliv, och flera av dem i gruppen känns som vänner idag, vi har hängt ihop ett bra tag nu. Vi bytte 24 paket även förra året.

Mitt 1 decemberpaket var något helt fantastiskt.... Kolla in ugglorna! Känner någon igen dem? Jag har stickat en sådan på ett hårspänne tidigare, och länge tänkt at det skulle vara roligt att sätta dem på muddar, sockor eller en kofta.

Kanske min bytesvän läst det för titta vad jag fick! De är helt fantastiska, såå fina, varma, och härliga färger.
Fint paket var det också!
På julafton, när min bytesvän avslöjar sig, så kommer jag förhoppningsvis kunna meddela var man kan hitta mönstret om någon är intresserad.

1 kommentar:

  1. Vilka fina vantar du fått - vilken kul grej med byteskalender!

    SvaraRadera