Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

onsdag 21 december 2011

God jul!

Blogger vill fortfarande inte riktigt fungera, så ni får stå ut med oordning bland bilderna och inga länkar.

Här är ett litet urval av fina paket jag fått igen, härligt garnnystan, ett fint ljus i vad jag gissar är loppisfyndad kopp, en söt tvål och så en supersöt necessär. Det roliga är att jag verkligen behöver en mindre necessär, imorgon är det dags för en liten roadtrip för mig, så det passade verkligen fint att den låg i paketet idag. Jag är så imopnerad av alla fina saker min bytesvän gjort, helt galet.

Jag slänger med en bild på vår framsida också. Det ser så märkligt ut där rosorna blommar i snön. Nu har de väl vissnat just på grund av snön, men de blommade för bara några dagar sen.

Och så - god jul från mig och barnen! Det blir lite juluppehåll här nu, men jag kommer tillbaka, jag lovar!






2 kommentarer: