Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

måndag 22 mars 2010

Grusade förhoppningar


Vi hoppades på snöfritt snart, och gula penseér i krukor. Istället fick vi snöoväder och den barmark som kommit fram är täckt på nytt.

2 kommentarer:

  1. Inte kul, fast bara solen och plusgrader kommer så går det SÅ fort. Idag har jag sett en nässelfjäril, på vår gård har det smält och där blir det varmt fast runtom ligger massor av snö så det kändes konstigt att se fjärilen. Jag skyndade mig in efter min kamera men, fjärilen var borta.
    Ha en bra kväll.

    SvaraRadera
  2. Igår hade vi snöoväder... men idag var det härligt vårväder!!!

    Det är ingen fara, man glömmer ibland. Håller på att fundera på vad jag ska ge som förslag till läsning till nästa gång.

    SvaraRadera