Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

måndag 5 april 2010

Gröna fingrar

Så här trist ser det ut hemma hos oss nu när vi tittar ut genom vardagsrumsfönstret, snö i massor kom det i natt efter den fina dagen igår.
För att få in lite mer vår igen behöver jag lite hjälp. Igår slaktade jag vår gamla krans som vi köpte i julas för att kunna fylla på den med något eget och sen hänga upp någonstans. Vi har dubbeldörrar med fönster, så på ytterdörren blir inte så bra, men det är ju fint med kransar så jag ska nog hitta någon plats. Är det någon som har några bra tips på var man kan få inspiration till fina kransar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar