Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

fredag 23 april 2010

kreativitet och inspiration


Min mamma är en härligt kreativ person. Hennes pysslande inspirerar och ger idéer, hon är duktig på en massa saker och finns alltid där, bara ett telefonsamtal bort. Detta dockhus hade hon som liten, och sedan jag. I julas var det dotterns tur att bli den lyckliga ägaren. Det är min mamma och syster som fixat inredningen. Det är såå fint, och dottern leker med det VARJE dag.
Nu har min mamma börjat blogga. Äntligen, inte en dag för tidigt!

1 kommentar:

  1. Vilket underbart dockskåp! Förstår att din dotter blev glad när hon fick det. Vi gjorde ett försök att ge vår "stora" kille mitt gamla dockskåp för ett halvår sedan men då kom det ett gäng "tjuvar" och rev ut allt i hela huset...
    Jo, mina grytunderlägg är till salu. De kostar 75 kr plus porto (6 kr). Jag tänkte göra fler i helgen i härliga sommarfärger eftersom jag fått en ny ull-leverans.

    SvaraRadera