Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

onsdag 14 april 2010

Tre dagar kvar!



På lördag är det dags för dragning i min utlottning. Jag virkar rutor för fullt. Vi får se vilken färg som blir en väska som landar hemma hos någon av er som är med! Resten av rutorna ska jag hitta på något annat med, vad återstår att se...
Det är verkligen jätteroligt att ni är så många som vill vara med! Jag fick frågan om att lägga ut mönstret på väska nnär dragningen är gjord. Jag har egentligen redan skrivit hur jag gjort, men jag lovar att skriva ihop det lite tydligare och i ett inlägg, nu får man leta lite bland mina inlägg för att hitta. Rutorna är inte min egna idé, utan kommer från ett diagram jag hittat på nätet. Den länken finns också i ett tidigare inlägg, men jag länkar igen när jag skriver ihop hur jag gjort.
Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Åh vad fina de är! Jag hoppas verkligen att jag vinner ;-).

    SvaraRadera
  2. Så duktig du är, jättegulliga rutor. ;)

    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera