Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

torsdag 22 april 2010

mer bakande


Det händer inte mycket på pysselfronten just nu, jag har inte ens kommit någon vart med min målning. Jag tittar på Mad men på kvällarna, och håller på med vinsten i utlottningen, det tar sin lilla tid eftersom kvällarna plötsligt är så korta, men det är på gång i alla fall. I helgen bakade jag och dottern hönökaka och småkakor, jättemysigt. Receptet på hönökaka finns hos Allt om mat, det blev riktigt gott. Inte särsklit nyttigt dock, men det måste väl inte allt vara?

1 kommentar:

  1. Självklart så måste inte allt vara nyttigt, så tråkigt det skulle bli då. Man skall njuta! och det där såg verkligen gott ut.

    SvaraRadera