Hemma hos mig har de kreativa projekten sedan bloggstarten avlöst varandra. Från att ha lärt mig virka har jag fortsatt banan med andra textila tekniker, och vad du ser är det som jag brinner mest för i stunden. Utöver det så pysslar jag och mina barn - 6 och snart 4 år gamla, och vi dokumenterar det roliga vi gör och hittar för att andra lätt ska kunna göra samma sak. Hoppas du blir inspirerad av det brokiga urvalet!

Välkommen!

lördag 17 april 2010

Vinnarna!

Alla namn uppskrivna på papper...

Dottern blandade frenetiskt bland alla lappar, taggad till tusen...


Vinnarlappen....



Nu är dragningen i min utlottning avslutad. Jag blev lite emotionell och hade gärna låtit alla vinna, men då hade jag nog fått virka väskor i ett år... Dragningen blev en old-fashioned historia med snygga papperslappar i en liten skål. Dottern drog med glädje en lott, och vinnaren blev....




Drutten har själv en jättefin blogg som jag läser ofta! Hoppas du blir nöjd med väskan.


Stort grattis! Maila mig din adress på denicesvensson@yahoo.se så landar vinsten hemma hos dig snart, jag virkar färdigt så virknålen glöder!

6 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren och tack Denice för en mysig tävling. Hoppas väskägaren blir lycklig.

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till vinnaren! Kanske ger jag mig på att försöka göra en sån väska själv... bilderna gav mycket inspiration.

    Kram Outi

    SvaraRadera
  3. Hallå där!!
    Det går inte att köpa en sån här väska av dej??
    Min tös fyller nämligen 8 år 1 maj, och vet att hon skulle bli jätte glad.

    Jag frågar, jag kan ju inte få mer än ett Nej.

    Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.
    hockeytossan@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. stort grattis till Drutten! Jag är avundsjuk som tusan!! =)

    SvaraRadera
  5. Åååååå, vad glad jag blir!!! Kan nästan inte tro att det är sant, vilken tur jag har! Jag var tvungen att dubbelkolla att det verkligen var sant! :-D
    Mailar adressen.

    SvaraRadera
  6. Grattis Drutten från mig också. Lyckans ost är du !!!!! Kram Eva

    SvaraRadera